Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 33

Thread: perdida de cuenta.

New Comers
    Hola necesito recuperar mi cuenta pasada por favor, se borraron los datos de mi telefono
    Cuenta pasada: "Andy Giovanny" Id: 23994210
    Cuenta actual: "Andy_Giovanny" Id: 24079923
    Servidor 1

Administrator Contributor Level 12 Betty's Avatar
    Quote Originally Posted by Andy Giovanny View Post
    Hola necesito recuperar mi cuenta pasada por favor, se borraron los datos de mi telefono
    Cuenta pasada: "Andy Giovanny" Id: 23994210
    Cuenta actual: "Andy_Giovanny" Id: 24079923
    Servidor 1
    Dear Leader
    We've re-linked your account now. You should be able to play your main account again. Thanks.

Best Regards
    Betty

New Comers
    Hi! Long time ago I was playing Heroes charge and I still have my old account saved in my google account: benjact@gmail.com but I don't know its ID

Today I wanted to play it again in a new device but I don't know how to recover the old account on it.
    My new account is "Amthorn" ID: 29091781 Server 217 Apollo Bow

When linkin the current account with Google it says
    Click image for larger version. 

Name:	BlueStacks_ScreenShot.jpg 
Views:	0 
Size:	55.5 KB 
ID:	14421

Thanks

Quote Originally Posted by amthorn View Post
    Hi! Long time ago I was playing Heroes charge and I still have my old account saved in my google account: benjact@gmail.com but I don't know its ID

Today I wanted to play it again in a new device but I don't know how to recover the old account on it.
    My new account is "Amthorn" ID: 29091781 Server 217 Apollo Bow

When linkin the current account with Google it says
    Click image for larger version. 

Name:	BlueStacks_ScreenShot.jpg 
Views:	0 
Size:	55.5 KB 
ID:	14421

Thanks
    Dear Leader
    Hi, we need to know the lost account's account id or in-game name before we can help re-link your account. From the screenshot, I can see that it asked you to link to a level 92 account. I think that confirming the message will recover the account for you. Thanks.

Best Regards
    Betty

New Comers
    Holaa, perdí mi cuenta por el mensaje de vincularla, estaba en el servidor 216 y me llevo a una cuenta de otro servidor y con nivel mas bajo, ayuda porfa

Dear Leader
    Please tell us your old account's in-game name and the new account id you see on your device now so that we can replace it with your old account. If you ever bought gems in-game. We may need to check one of your latest order receipt or iTunes Purchase History to confirm the ownership before we can help. You may upload the image to postimg.org or imgur.com or any sites you know, and then post the link here. You could also upload the image file here using the post toolbar. Thanks.

Best Regards
    Betty

New Comers
    También quiero recuperar mi cuenta pero no estoy seguro del ID creo que es BloodHorn mi cuenta de Gmail es diegomedinazevallos@gmail.com incluso hice una compra

Quote Originally Posted by BloodHorn View Post
    También quiero recuperar mi cuenta pero no estoy seguro del ID creo que es BloodHorn mi cuenta de Gmail es diegomedinazevallos@gmail.com incluso hice una compra
    Dear Leader
    Sorry for the inconvenience. Please also tell us the account id you see on your device now so that we can replace it with your old one. Thanks.

Best Regards
    Betty

New Comers Contributor Level 1
    Hola necesito vuestra ayuda después de varios años sin jugar quise volver a retomar el personaje que tenia pero al vincular la cuenta me acorde que borre todos los juegos de ella, cual es el problema que no recuerdo apenas nada de los datos, creo que el nombre del personaje era Espoleta nivel sobre 85 o algo mas, era vip 5 y el servidor era Imperator Ash el correo creo que era rapeco94@gmail.com, espero que con estos datos puedan hacer algo. Gracias

Quote Originally Posted by Espoleta View Post
    Hola necesito vuestra ayuda después de varios años sin jugar quise volver a retomar el personaje que tenia pero al vincular la cuenta me acorde que borre todos los juegos de ella, cual es el problema que no recuerdo apenas nada de los datos, creo que el nombre del personaje era Espoleta nivel sobre 85 o algo mas, era vip 5 y el servidor era Imperator Ash el correo creo que era rapeco94@gmail.com, espero que con estos datos puedan hacer algo. Gracias
    Dear Leader
    The account is linked to the Google account 116929065848847635393. You could login your Google account one by one and then ask the support if this number is linked to your email. They will help if the email you logged is linked to the number. And once you have confirmed your email. You could use the in-game Switch account feature to retrieve your old account. Thanks.

Best Regards
    Betty

Hola de nuevo me dicen d goolgle q ellos no guardan los progresos del juego q necesitaria la id de esa cuenta, me la podriais facilitar?

Quote Originally Posted by Betty View Post
    Dear Leader
    The account is linked to the Google account 116929065848847635393. You could login your Google account one by one and then ask the support if this number is linked to your email. They will help if the email you logged is linked to the number. And once you have confirmed your email. You could use the in-game Switch account feature to retrieve your old account. Thanks.

Best Regards
    Betty
    Hola de nuevo me dicen los de google que al haber eliminado el juego del la cuenta google play juegos ello no pueden hacer nada para poder recuperar el progreso de mi personaje, que eso ya tiene que ver con los desarrolladores del juego. Podeis hacer algo para que pueda volver a tener mi personaje. Gracias

Dear Leader
    You just need to confirm the email address. If you don't know your email address, we cannot help. Because we don't re-link accounts that are already linked. Thanks.

Best Regards
    Betty

Quote Originally Posted by Betty View Post
    Dear Leader
    You just need to confirm the email address. If you don't know your email address, we cannot help. Because we don't re-link accounts that are already linked. Thanks.

Best Regards
    Betty
    Hola una vez mas, se que soy muy pesada, pero en google nadie sabe decirme si ese numero esta vinculado a una cuenta, dicen que con quien tengo que hablar es con el desarrollador del juego, me decis que solo tengo que confirmar mi cuenta google pero es que no he recibido ningun correo de ustedes para verificar nada, tambien mande un correo al desarrollador del juego aun hoy sin respuesta, se poco de todo esto y de verdad que me encantaria recuperar mi cuenta, por favor ayudenme,

Quote Originally Posted by Espoleta View Post
    Hola una vez mas, se que soy muy pesada, pero en google nadie sabe decirme si ese numero esta vinculado a una cuenta, dicen que con quien tengo que hablar es con el desarrollador del juego, me decis que solo tengo que confirmar mi cuenta google pero es que no he recibido ningun correo de ustedes para verificar nada, tambien mande un correo al desarrollador del juego aun hoy sin respuesta, se poco de todo esto y de verdad que me encantaria recuperar mi cuenta, por favor ayudenme,
    Dear Leader
    We cannot help if you don't remember your email address. If they tell you that they cannot help, that means you didn't login the correct email. Thanks.

Best Regards
    Betty