Results 1 to 10 of 10

Thread: Probleme de compte

New Comers

Probleme de compte

Bonjour a tous, j'ai eu une soucis avec mon téléphone, j'ai du le remettre a ses fonctions d'usine, j'ai donc perdu toute mes données par rapport a heroes charge et je dois tout recommencer... j'étais level 91 et j'ai du dépenser au moins 300euro en tout dans mon compte pour monter vip 10, est il possible de le récupérer ou mon compte es-t-il perdu a jamais ? Merci d'avance de vos réponse, désolé si le sujet ne se trouve pas dans le bon topic, je savais pas trop ou le mettre

Administrator Contributor Level 12 Betty's Avatar
    Quote Originally Posted by touzteam View Post
    Bonjour a tous, j'ai eu une soucis avec mon téléphone, j'ai du le remettre a ses fonctions d'usine, j'ai donc perdu toute mes données par rapport a heroes charge et je dois tout recommencer... j'étais level 91 et j'ai du dépenser au moins 300euro en tout dans mon compte pour monter vip 10, est il possible de le récupérer ou mon compte es-t-il perdu a jamais ? Merci d'avance de vos réponse, désolé si le sujet ne se trouve pas dans le bon topic, je savais pas trop ou le mettre
    Dear Leader
    Please try log in the Game Center with your Apple ID or login Google Plus, and then switch to your server and see if it works first.
    If it doesn't, please create a new account on your old server, and then give us the following information to help retrieve your account, we will link your Old Account to your Apple ID/Google Plus and drop the new one. Thanks.
    Old Account ID(Or In-game name/Old Server):
    New Account ID(Old Server):

Best Regards
    Betty

New Comers
    Merci beaucoup , c'est tout bon ! J'ai pu récupérer mon compte, Merci Betty!

New Comers
    Bonjour, j'ai perdu toutes mes données alors que j'étais niveau 98 et VIP 10 !!! Je voudrais récupérer mes données svp !! Please help me !!! Mon nom étais (KNC)Polo dans la team Kronic, serveur 84 (ou 83 j'ai un doute) ! SVP rendez-moi ma partie j'ai dépensé beaucoup d'argent !!!!

New Comers
    It's OK !!!! Thanks !!

Silver Member Contributor Level 5
    Sorry , I don't speak croissant

Gold Member Contributor Level 6
    Quote Originally Posted by H1N1x View Post
    Sorry , I don't speak croissant
    Omelette du fromage!

Iron Member Contributor Level 2
    hello, i actually have the same problem. i lost my account but can't link with Google Plus...
    account ID i want to have back: 28655136
    actual ID: 29792219
    Server 212: Eye of Blue Dragon

Administrator Contributor Level 12 Betty's Avatar
    Quote Originally Posted by Karu View Post
    hello, i actually have the same problem. i lost my account but can't link with Google Plus...
    account ID i want to have back: 28655136
    actual ID: 29792219
    Server 212: Eye of Blue Dragon
    Dear Leader
    Hi, please confirm that you login the correct Google account. If you are positive that you've already logged in the right account. Please send an email to Google support and ask them to tell you your gmail's google account serial. If both our system and the id you receive from google is the same. We would be able to help. Thanks.

Best Regards
    Betty

New Comers
    Hi

I had a cell phone problem and I reset it. Since then, I can't login to my heroes charge account anymore.
    my information is as follows:

account ID i want to have back: 30288617
    actual ID: 31321214
    Server:234

Thank you very much for your help!