Results 1 to 2 of 2

Thread: [Server 4O] FR/EN guild

Iron Member Contributor Level 1

[Server 4O] FR/EN guild

Hi guys,

As all of our players are French (for now) I will describe the guild in French and in English.

Server : 40
    Guild ID : 59440

French Version
    Je suis actuellement "à la tête" d'une guilde d'un groupe de fr super sympa et actif! Je suis actuellement lvl 81 et je mets à disposition en mercenaire les nouveaux héros. Nous avons débloqué les raid 7,8,9,10 et je suis régulièrement dans le top 50 en arène. On discute beaucoup sur le chat et on échange beaucoup de conseils. N'hésitez pas à passer nous voir si vous êtes actifs

English version
    I'm the leader of a guild called FR_Skillz (what a name!). We are looking for really active players to help us get through the raids! (currently available : 7,8,9,10). The new heroes are available in the mercenary camp. I'm lvl 81 and in top 50 arena. We use the guild chat a lot to discuss and share advices about the game. If you are interested, do not hesitate to come say hello

++
    Sixelia

Salut Sixelia je t'invite a telecharger l'application Line (sur applestore) un tchat gratuit ou on pourra discuter mon id : spidou78 pour m'ajouter en ami
    et ainsi discuter du jeu
    je suis sur le serveur 38 level 84 avec une guilde top 15 rang top 20-30 en arene
    J'attends ton mp bon jeu

Tags for this Thread